Storytelling

Sales, marketing en communicatie - Marketing

Vertel de échte verhalen rond je product op een manier die inspireert, boeit en een echte band opbouwt. Stap af van de ongeïnspireerde promopraatjes.

Broodjeslunch en drank is inbegrepen

Hoe onthouden mensen je boodschap en zorg je er voor dat de communicatiestijl van je bedrijf consistent én herkenbaar wordt? Storytelling is een onmisbare tool om jouw organisatie -in tijden van content marketing en zware social media-ruis- duidelijk te profileren. Wat zijn de waarden waar jouw bedrijf voor staat en hoe maakt jouw service of product dagelijks een verschil in het leven van je klanten? Wat zijn de eerste woorden die bij mensen opkomen wanneer ze je naam horen en komt dat overeen met het imago dat jij voor ogen hebt? Verveel je publiek dus niet met ongeïnspireerde promopraatjes, maar vertel de échte verhalen rond jouw bedrijf op een manier die boeit, inspireert en een duurzame band opbouwt. Al deze principes leer je op een interactieve en entertainende manier in deze opleiding.

Doelgroep

Marketeers, communicatiemedewerkers, KMO-zaakvoerder, marketingmedewerkers, managers.

Programma

Leer op 2 boeiende halve dagen dit unieke concept! Wat is storytelling Principes storytelling Boodschap sociale media Hoe pas je toe Interactieve workshop