Hoe samenwerken met influencers? - De juiste influencers verbinden aan jouw merk.

Sales, marketing en communicatie - Social media

We kennen het allemaal: een influencer die een product promoot en ons zover krijgt om dit ook aan ons winkelmandje toe te voegen. Wel, dat is de kracht van influencer marketing. Voelen we ons verbonden met een bepaalde influencer? Dan zijn we gemakkelijker geneigd om de marketingboodschappen die hij of zij verspreidt, te geloven. Maar hoe weet je nu of een influencer past bij jouw merk?

Drankpauze inbegrepen

Tijdens deze 3-uur durende workshop gaan we dieper in op hoe je de juiste influencer(s) koppelt aan jouw merk en hoe je samen de vruchten plukt van deze samenwerking. Maar first things first: starten doen we met de basics van influencer marketing. 

Doelgroep

  • Social media verantwoordelijken
  • Zaakvoerders en starters, ondernemers 
  • Personen die geïnteresseerd zijn in influencers, influencer marketing

Programma

  • Wat is influencer marketing?
  • Het belang van influencer marketing
  • Soorten influencers
  • Doelstellingen influencer marketing
  • Regels in België
  • Influencer marketing in de praktijk (hoe gaan we te werk?)
  • Influencer marketing tools
  • Cases en inspiratie