Hoe ga je de conversatie aan op social media?

Sales, marketing en communicatie - Social media

Sociaal zijn op social media loont. Dat is feitelijk bewezen. Maar hoe start je met zulke gesprekken? Deze workshop zet je op weg!

Deze praktische workshop leert je hoe je de interactie kan aangaan met jouw fans/volgers/klanten/prospecten via sociale media, en reageren op vragen, reacties en beoordelingen. Deze workshop zal uitzonderlijk 4u duren. Het is mogelijk dat deze workshop online zal plaatsvinden. 

 

Docent

Kel Wouters en de medewerkers van haar bedrijf Sobuzzy, die altijd bezig zijn om buzz te creëren en merken sterker te maken via social media, zetten je graag op weg. Kel heeft een jarenlange ervaring in digitale maketing en was als Social Media Consultant bij Bonka Circus aan de slag voor persoonlijkheden als Vincent Kompany, Aram & Jasper Erkens.

Doelgroep

Iedereen die social media accounts voor bedrijven dient te beheren op vlak van conversaties.

Programma

  • Waarom is het belangrijk om de interactie met je publiek aan te gaan via sociale media
  • De evolutie van conversaties op sociale media
  • Richtlijnen om te reageren op vragen, reacties en beoordelingen via sociale media
  • Van conversaties naar ambassadeurs
  • Mission possible: inspiratie
  • Aan de slag