Hoe de waarde en prijs bepalen

Sales, marketing en communicatie

Kostprijs, marge, winst, omzet, rendement,…. Ze hebben allemaal met prijs te maken.

Welke prijs mag ik eigenlijk vragen ?

Waarom wordt er zoveel over de prijs gesproken ?

Wat betekent waarde in verkoop?

In deze sessie gaan we veel tips & tricks geven die jou helpen om de juiste prijs aan de juiste waarde te koppelen.

Hoe beter jij weet wat je allemaal te bieden hebt, des te gemakkelijker wordt het om jouw waardenladder te bepalen.

Hierdoor wordt jouw aanbod sterker en ga je minder prijsdiscussies hebben.

Doelgroep

Deze opleiding is interessant voor sales medewerkers, sales managers en zaakvoerders.

 

Programma

Programma: 

-          Welke prijsstrategie hanteer jij?

-          Hoe ziet jouw aanbod eruit?

-          Kan ik dan nog wel kortingen geven?

-          Alles heeft een prijs en waarde is toch nog net iets anders.

    Docent: 

Marc Verlinden, salescoach en zaakvoerder van Sales met inzicht.

25 jaar ervaring in verkoop, van vertegenwoordiger tot salesdirector, zowel in een familiebedrijf als in een beursgenoteerde onderneming.

Sales en coachen zijn een passie geworden en die deelt hij graag met toekomstige topverkopers.