Haal meer resultaat met je LinkedIn bedrijfspagina

Sales, marketing en communicatie - Social media

Altijd al willen weten hoe je je bedrijfspagina op LinkedIn kan inzetten om een band op te bouwen met je (toekomstige) werknemers, klanten en prospecten? Dan is dit iets voor jou. De kneepjes van het vak leer je van Mic Adam, een topper in dit domein.

Tijdens deze opleiding verken je het nut van een bedrijfspagina op LinkedIn. Je komt te weten hoe je je doelgroep kan op de hoogte houden met statusupdates, gesponsorde updates en meer. Ook employer branding komt aan bod. Verder leer je hoe je via een bedrijfspagina je sales kan verhogen en je marketing versterken.

 

Docent:

Mic Adam - hij helpt talloze bedrijven in België en daarbuiten bij het opzetten van campagnes op LinkedIn en social media in bredere zin om nieuwe werknemers aan te trekken en om als werkgever kandidaten aan te trekken door aan employer branding te doen.   

Praktische informatie

CampusStartdatumStartuurLesmomentenLesuren
Genk T2-campus22-04-202109:002 do vm-nm6
CampusGenk T2-campus
Startdatum22-04-2021
Startuur09:00
Lesmomenten2 do vm-nm
Lesuren6

Doelgroep

Elke zaakvoerder, ondernemer of medewerker die zijn bedrijf op een professionele manier zichtbaar wil maken op LinkedIn.

Programma

Algemeen

  • Wat is een LinkedIn bedrijfspagina
  • Wat is het verschil tussen een bedrijfspagina en een persoonlijk profiel
  • Waarom een LinkedIn bedrijfspagina
  • Verschillende soorten pagina’s

Profiel

  • Optimaliseer je bedrijfspagina
  • Optimaliseer je affiliate pagina’s

Netwerken

  • Hoe volgers krijgen op je bedrijfspagina?
  • Een creatieve strategie om volgers te krijgen

Content

  • Welke content werkt goed, tips en tricks in de mogelijkheden.
  • Hoeveel en wanneer berichten plaatsen?
  • Hoe een goede post maken op LinkedIn?
  • Berichten richten naar je doelgroep (gratis)
  • Begrijp het algoritme
  • Maak gebruik van speciale types posts (events, live, etc.)
  • Maak een Content Kalender
  • Tools om efficiënt berichten te plaatsen
  • Maak je medewerkers ambassadeurs
  • Meten is weten: welke statistieken moet je in het oog houden

Adverteren

  • Welke formules bestaan er
  • Targetting op LinkedIn
  • Sponsored Content
  • Zorg voor goede tekstadvertenties
  • InMail campagnes als emailing tool