Copywriting opleiding: de klassiekers (module 2)

Sales, marketing en communicatie - Marketing

Wervend schrijven. Schrijven om te overtuigen. Om de lezer te boeien. Met een duidelijk doel voor ogen. Schrijven om impact en resultaat te krijgen, dat is copywriting!

Broodjeslunch en drankpauze inbegrepen

 

In de tweede module 'De klassiekers' van de basiscursus copywriting leer je hoe je mensen moet verrassen, boeien en overtuigen met je teksten. Hoe schrijf je een mooi opgebouwde tekst? Dankzij de nodig tips ontdek jij waar de focus moet liggen. Verder wordt er stilgestaan bij mailings, brochures, persteksten, ...

Doelgroep

Voor zelfstandigen of werknemers die hun schrijftalent willen aanscherpen en die willen (leren) schrijven om impact en resultaat te krijgen.

Programma

Module 2: De klassiekers

Boeien en overtuigen

Je schrijft naar mensen.
Vind je ’t zelf ook duidelijk en concreet?
Verras mij!
Een mooi opgebouwde tekst is een (koud) kunst(je). 

Titel, Alinea, kadertekst, streamer. 
Mailings
Wervend schrijven
Brochures
Persteksten 
...